Sunday, November 3, 2013

Aποκλειστικά μόνη


Η Τατιάνα είναι μόνη, χωρίς τον Νίκο Ευαγγελάτο. Όχι στο σπίτι βέβαια, αλλά στη δουλειά. Ίσως γι' αυτό προσπαθεί πλέον να έχει περισσότερο χρόνο μαζί του, τα σαββατοκύριακα, στο καταφύγιό τους στη Χαλκίδα, που άνοιξε τις πόρτες του αποκλειστικά για το LIFE&STYLE.

Η Τατιάνα Στεφανίδου έχει, ήδη, πιάσει δουλειά. Η μετεγγραφή της από το ένα κανάλι στο άλλο είναι απλώς το πρώτο επεισόδιο σε ένα σίριαλ που δεν πρόκειται να ολοκληρώσει τον κύκλο του έτσι εύκολα. Πέρα, όμως, από επαγγελματίας είναι πάνω από όλα σύζυγος του Νίκου Ευαγγελάτου και μητέρα δύο παιδιών, τα οποία υπεραγαπά. Η οικογένειά της φαίνεται να είναι το πιο σπουδαίο πράγμα γι' αυτήν και όποτε βρίσκει ευκαιρία - αργά το βράδυ, σαββατοκύριακα ή αργίες-  οδηγεί με υπερβολική ταχύτητα στο εξοχικό τους, έξω από τη Χαλκίδα. Εκεί, ανάμεσα σε πρόσωπα από τα οποία δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, η Τατιάνα είναι και πάλι ένα γλυκό κορίτσι της ηλικίας της, περιποιητική σύζυγος και τρυφερή μητέρα. Ως το επόμενο πρωί...

 Περάσατε καλά το καλοκαίρι;
 "Πέρασα ήσυχα. Είχαμε πάει μαζί με τον Νίκο και τα παιδιά στο  εξοχικό μας στη Χαλκίδα και δεν το κουνήσαμε από εκεί.
Είμαστε,  όπως καταλαβαίνετε, μια οικογένεια διψασμένη για επαφή, αφού όλο το χειμώνα και ο άντρας μου και εγώ δουλεύουμε εξαντλητικά. Αν και μας αρέσουν, λοιπόν, τα μακρινά και τα εξωτικά ταξίδια, αυτήν τη χρονιά αποφασίσαμε να μείνουμε κοντά στα παιδιά μας, που έχουν ανάγκη να είναι κοντά μας".

Σας πέρασε από το μυαλό να αφήσετε τα παιδιά και να φύγετε για λίγο μόνοι, προκειμένου να ξεκουραστείτε πραγματικά;
"Τα παιδιά δεν είναι για μένα κούραση. Δόξα τω Θεώ υπάρχουν δυο παππούδες και δυο γιαγιάδες που τα φροντίζουν - πέρα από το προσωπικό που έχουμε προσλάβει. Τα κάνω μπάνιο, τα ταΐζω, ξαγρυπνώ μαζί με το μωρό, γιατί απολαμβάνω αυτές τις στιγμές, γιατί έτσι θέλω να γίνεται. Αν δεν ήμουν εκεί τις λίγες ώρες που έχω ελεύθερες, τα παιδιά μου δεν θα γνώριζαν μάνα. Έχω ανάγκη, βέβαια, να είμαι κάποιες φορές μόνη με τον άντρα μου σαν ζευγάρι, αλλά μπορώ και πρέπει να περιμένω, γιατί τώρα τα παιδιά έχουν προτεραιότητα και δεν μπορώ να ξοδέψω ούτε δευτερόλεπτο για τον εαυτό μου".

No comments:

Post a Comment